Tuesday, December 2, 2008

kenYIR!!!


salaMM..
Em..pejam celik2..pastu kulu kilir,minum air..isap rokok..dah bulan doblas..emm..ari nie 03 disember 2008..bermakna..esok dah 04 disember 2008..tarikh yg memang gua tggu2 berbulan2 lamanye..gua ade trip outdoor le..KENyir di musim banjir..waH!!xcited giler..setahun skali je beb..
Macam2 cite,macam2 dugaan mahupun halangan dari pelbagai pihak dan sudut bagi mengagalkan trip nie..tapi dengan berbekalkan kekentalan hati DIE HARD ANGLERS nie..gua pegi jugak..dah lame giler tak beraksi shimano cap ayam gua tue..asyik area Ganad je..tak lemas langsung ..HIK3..
Lu orang tau uncle gua dah seminggu kat sana..kalau jd duta pun tak sekerap sebegitu layaknye..tapi dia memang HEBAT!!!HEBAT AWAK!!..tahun nie saje dah berbelas kali..silap2 dah berpuluh kali..sampai org kenyir tue tanye..bile balik kg?orang sana dah sampai ingat dia tue orang DURA..( INsyaallah..ade yg lekat kat sana tue ) hik3...
Pepahal..gua dah stanby..malam nie gerak kul 12...salam..

No comments: